赤月の輪

私が主人公になってもいいんすか ?

[歌詞] S12: あなたを愛した記憶 [Lilium OST]

Posted by akatsuki_rei on   0 comments   0 trackback

S12: あなたを愛した記憶

キャメリア: そうだ僕は君を愛してた
シルべチカ: そうよ私はあなたを愛してた
ふたり: ずっと一緒にいようと誓い合った
キャメリア: でも君は僕の前から姿を消した
シルべチカ: 一緒にいられなくてごめんね
ふたり: 君は夢から醒めた / 私は夢から醒めた
シルべチカ: Forget-me-not
キャメリア: 僕は忘れてた君のことを
シルべチカ: Forget-me-not
キャメリア: 決して忘れちゃいけなかった
シルべチカ: Forget-me-not
キャメリア: 君と過ごした日々を
シルべチカ: 私を忘れないで......
キャメリア: そう約束したのに守れなかった
シルべチカ: 私を忘れないで......
キャメリア: でもようやく思い出した
シルべチカ: 私を忘れないで
キャメリア: 僕の大切な人
ふたり: あなたを愛した記憶をこの胸に Forget-me-not



S12: The Memory of Having Loved You

Camellia: That's right, I loved you
Sylvatica: That's right, I loved you too
Both: And we swore to stay together forever
Camellia: But you vanished from my sight
Sylvatica: I'm sorry I couldn't stay with you
Both: Because you woke from the dream / Because I woke from the dream
Sylvatica: Forget-me-not
Camellia: I forgot about you
Sylvatica: Forget-me-not
Camellia: Something I should never have forgotten
Sylvatica: Forget-me-not
Camellia: Even the days I spent with you
Sylvatica: Please don't forget me......
Camellia: No, I couldn't keep my promise
Sylvatica: Please don't forget me......
Camellia: But I finally remember now
Sylvatica: Don't forget me
Camellia: My beloved
Both: I'll hold on to the memory of having loved you Forget-me-not

Post comment

Only the blog author may view the comment.

Trackback

trackbackURL:http://prinnysquad.blog126.fc2.com/tb.php/26-bc823f3d