赤月の輪

私が主人公になってもいいんすか ?

[歌詞] S11: もう泣かないと決めた [Lilium OST]

Posted by akatsuki_rei on   0 comments   0 trackback

S11: もう泣かないと決めた

マリーゴールド:
冷たい雨のクランで出会った
たったひとりの大切な友達
あの子だけがこの手に触れてくれた
あたしに優しく微笑んでくれた
それまでのあたしは
まるで死んでるのと同じ
あの子があたしを生かしてくれたの

もう泣かないと決めた
彼女と手と手が触れた時
あたしに生きる意味ができたから
もう泣かないと決めた
彼女の心に触れた時
あたしの命は意味を得たの
あたしはひとりじゃない......



S11: I've decided never to cry again

Marigold:
At this cold and rainy clan
I met my one and only precious friend
She was the only one who held my hand
The only one to smile kindly at me
Up till then I was
No different from being dead
And she was the one who breathed life into me

I've decided never to cry again
The moment our hands touched
I found the reason for me to go on living
I've decided never to cry again
The moment our hearts connected
I found the meaning for my life

That I'm no longer alone......

Post comment

Only the blog author may view the comment.

Trackback

trackbackURL:http://prinnysquad.blog126.fc2.com/tb.php/25-c30bb868