赤月の輪

私が主人公になってもいいんすか ?

[歌詞] S06: プリンセス・マーガレット [Lilium OST]

Posted by akatsuki_rei on   0 comments   0 trackback

S06: プリンセス・マーガレット

マーガレット: 皆様ご機嫌麗しゅう
あたしのことをご存じかしら
皆様ご機嫌麗しゅう
遠慮なさらずひれ伏しなさい

ジャスミン: 朝起きて目覚めれば
クレマチス: 太陽が昇る
ミモザ: それはあなたのこと
三人: プリンセス・マーガレット
ジャスミン: 夜が訪れれば
クレマチス: 美しい月が光る
ミモザ: それはあなたのこと
三人: プリンセス・マーガレット

マーガレット: あたしはこの城のプリンセス
(プリンセス プリンセス プリンセス・マーガレット)
世界の民たちがあたしのことを羨むの (プリンセス・マーガレット)
あたしはこの城のプリンセス
(プリンセス プリンセス プリンセス・マーガレット)
世界中の花たちがあたしの美貌に嫉妬する (プリンセス・マーガレット)
そうよ あたしはプリンセス
みんながあたしを愛してくれるのよ!



S06: Princess Marguerite

Marguerite:
Everyone, what a lovely day
Do you know about me
Everyone, what a lovely day
So don't be shy and prostrate yourself before me

Jasmine: When you wake up in the morning
Clematis: The sun that rises
Mimosa: That's you
Them: Princess Marguerite!
Jasmine: And when night falls
Clematis: The beautiful moon that glows
Mimosa: That's you
Them: Princess Marguerite!

Marguerite:
I'm the princess of this castle
(Princess Princess Princess Marguerite)
The people of this world envy me (Princess Marguerite)
I'm the princess of this castle
(Princess Princess Princess Marguerite)
The flowers of the world are jealous of my beauty (Princess Marguerite)
That's right, I'm a princess
So all of you have to love me!

Post comment

Only the blog author may view the comment.

Trackback

trackbackURL:http://prinnysquad.blog126.fc2.com/tb.php/20-9a542ab0